Retur produse

În cazul în care se dorește returnarea produselor din diverse motive, noi vă stăm cu drag la dispoziție.

Poți returna bijuteria Coriolan în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziției înscrisă pe factură sau certificatul de garanție. Returul comenzilor Coriolan este gratuit, indiferent de motivul invocat.

Pentru comenzile internaționale, costurile de transport și asigurare revin în totalitate clientului și se vor deduce din contravaloarea bijuteriei returnate.

În cazul produselor achiziționate dintr-un magazin Coriolan, aveți la dispoziție 30 zile calendaristice de la data achiziției pentru a schimba produsul cu un altul. Produsul pe care îl schimbați nu trebuie să prezinte urme de uzură/purtare.


Returul bijuteriilor personalizate: Bijuteriile din categoria produselor personalizate nu fac obiectul retururilor. Acestea includ: bijuteriile realizate la comandă, bijuteriile proiectate conform specificațiilor clientului, verighetele la comandă, produsele gravate și numele din aur sau alte produse care nu sunt disponibile în stoc.


Pașii pentru realizarea unui retur online

Pentru achizițiile online, vă rugăm să urmați pașii specificați mai jos:

  1. Vă rugăm să ne scrieți un e-mail pe suport@coriolan.ro unde să specificați nr. comenzii online, numele pe care s-a plasat comanda, codul produsului pe care doriți să îl faceți retur și adresa de unde să fie preluat coletul;
  2. După analizarea solicitării dumneavoastră, veți primi o confirmare din partea unui consilier Coriolan că aceasta a fost înregistrată, urmând ca un curier să preia returul în maxim 48 de ore;
  3. Ambalați produsul în cutia în care l-ați primit, cu toate ambalajele originale și documentele însoțitoare. Produsul nu trebuie să prezinte semne de uzură/purtare. Vă rugăm să asigurați ambalarea corectă a pachetului, deoarece Coriolan nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau distrugerea bijuteriei din cauza ambalării defectuoase;
  4. După ce produsul este recepționat la Unitatea de Producție Coriolan, va fi verificat de către Departamentul Control de Calitate.

Pentru o procesare de returnare rapidă, vă rugăm să vă asigurați că ați parcurs toți pașii de mai sus și ați completat câmpurile obligatorii din formularul de solicitare. Ne rezervăm dreptul de a inspecta produsul înainte de a soluționa solicitarea de returnare.


Modalități de soluționare a solicitărilor de returnare

În momentul în care creați o solicitare de retur, puteți alege una dintre opțiunile următoare de soluționare:

  1. Înlocuirea produsului : Produsul poate fi înlocuit cu un produs identic dacă acesta este disponibil sau cu un alt produs din oferta Coriolan. În cazul în care prețul produsului ales diferă, se va returna sau plăti diferența de preț;
  2. Modificarea mărimii produsului: Această opțiune este disponibilă doar pentru inelele de logodnă;
  3. Returnarea contravalorii produsului prin transfer bancar: În cazul în care alegeți această opțiune pentru produsele comandate online, vom returna suma de bani pe același card de pe care s-a efectuat plata când s-a plasat comanda. Transferul sumei se va efectua în termen de 5 zile lucrătoare de la data recepționării produsului returnat sau 10 zile lucrătoare în cazul comenzilor internaționale.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați Serviciu Clienți pe e-mail la support@coriolan.ro sau la numărul de telefon +40 (749) 090 555.